Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Societatea S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L., prin intermediul website-ului www.invitatii-nunta-buzau.ro catre Client si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al Partilor.

Termeni:

Cumparator: persoana fizica/juridica ce efectueaza o Comanda;

Vanzator: S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L. – prin website-ul www.invitatii-nunta-buzau.ro. Nr de inregistrare Registrul Comertului, J10/1643/2008, C.U.I. 24851608, cu sediul in Mun. Buzau, Bld. Unirii, bl.6 D, parter.

Bunuri/produse – orice produs din magazinul online www.invitatii-nunta-buzau.ro, mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

Produse personalizate – invitatii sau carduri care pot fi personalizate conform cerintelor Clientului, prin tiparirea unui text, la alegerea Clientului.

Comanda – acordul dintre Vanzator si Client prin care S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L. se obliga sa livreze Bunurile, iar Clientul achita contravaloarea acestora.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Prin procesarea unei Comenzi pe site-ul www.invitatii-nunta-buzau.ro Clientul este de acord cu Termenii si conditiile website-ului. Acceptarea comenzii de catre S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L. se considera finalizata in momentul confirmarii prin e-mail. Orice comanda neconfirmata de catre S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L. nu va avea valoarea unui Contract.

Efectuarea comenzii

Dupa selectarea produselor dorite si adaugarea acestora in cosul de cumparaturi, Clientul va proceda la plata acestora conform metodelor de plata detaliate in sectiunea Modalitati de plata.

In situatia in care Clientul doreste achizitionarea unor produse personalizate cu valoare mai mica de 100 lei incluzand si cheltuielile de transport se poate achita la primirea coletului.

Pentru comenzi mai mari de 100 lei se achita un avans de 50% din valoarea comenzii si transportul pe baza facturii primite, iar diferenta de plata la livrare.

Pentru toate tipurile de comenzi se poate achita integral prin transfer bancar bifand aceasta optiune in meniul care apare la Finalizare comanda si beneficiati de 5 lei discount.

In functie de promotiile aflate in derulare pe site sau modalitatea de plata aleasa, pe factura primiti discount-ul corespunzator acestora.

Daca in momentul efectuarii unei comenzi exista mai multe promotii in derulare pe site, va fi aleasa cea pe care o doriti dvs. Promotiile nu se cumuleaza.

Pentru invitatiile de botez comanda minima este de 25 buc.

La toate celelalte produse comanda minima este de 50 buc.

Daca ati comandat de la noi si doriti sa suplimentati modelul comandat cu mai putin decat minimele scrise mai sus, ne puteti contacta.

Daca doriti sa comandati mai putin decat comanda minima, la costul comenzii se adauga o taxa de 25 lei care reprezinta realizarea grafica a machetei si pregatirea pentru tipar.

Pentru comenzi mai mari de 25 buc invitatii de botez sau 50 buc invitatii de nunta, grafica este oferita gratuit.

Costul machetei cu simularea grafica personalizata pentru produsul Clientului inainte de efectuarea unei comenzi este de 10 lei, si se achita integral in avans pe baza facturii emise de noi.

Procesarea comenzii si executarea produselor personalizate

Dupa efectuarea platii avansului, clientul primeste pe e-mail macheta grafica cu produsul si textul ales pentru personalizare. In acest sens, Clientul va putea vizualiza/printa textul ce urmeaza a fi imprimat anterior executarii invitatiei/cardului/etc., pentru a putea corecta eventualele greseli sau erori materiale. Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea ca nu exista nicio greseala sau eroare materiala. Dupa verificarea textului, Clientul va transmite Societatii Bunul de Tipar, prin e-mail, catre aceeasi adresa de e-mail de la care a primit textul initial.

Orice neconformitati datorate lipsei de diligenta a Clientului in verificarea si corectarea textului nu pot fi imputate Societatii, aceasta fiind exonerata de raspundere. Cheltuielile suplimentare ocazionate de aceste imprejurari se vor suporta in integralitate de catre Client.

Livrarea produselor

Termen in regim NORMAL: 5 zile lucratoare de la data primirii Bunului de Tipar.

Termen in regim de URGENTA: 2 – 3 zile lucratoare de primirii Bunului de Tipar*.

Taxa pentru regimul de urgenta platibila de catre Client este de 50 lei TVA inclus/comanda.

Termenul de livrare in regim normal este de maxim 5 zile lucratoare si 3 zile lucratoare pentru regim de urgenta, termene calculate de la data primirii Bunului de Tipar.

In situatia in care produsul nu se gaseste in stoc, S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L. va anunta Clientul prin orice mijloace, comunicandu-i si noua data de livrare.

S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L. nu livreaza produse nepersonalizate, pentru personalizare se achita o taxa de 0.4lei/buc TVA inclus.

La produsele unde este necesara tiparirea uneia sau mai multor poze, se adauga la pretul fiecarui produs 0,5 Lei T.V.A. inclus pentru printarea pozei pe un carton de 200g.

Clientul poate opta pentru asamblarea produselor, caz in care va achita o taxa de asamblare in cuantum de 0,50 lei/bucata TVA inclus.

In cazul in care clientul nu a optat pentru optiunea de asamblare, produsele se livreaza neasamblate. Toate componentele produselor se livreaza individual in cutie (spre exemplu accesoriu, invitatie, interior, plic).

Livrarea se va efectua de catre o societate de curierat (Fan Courier), la domiciliul Clientului ori la o alta adresa indicata de catre acesta. Pret 19,0 lei.

Pentru coletele care depasesc 1 kg, se adauga costul de 2,8 lei/Kg T.V.A. inclus.

Pretul pentru transport este valabil pentru orase.

Cost km exteriori 1 lei T.V.A. inclus.

Schimbarea termenului de livrare

Societatea isi rezerva dreptul de a schimba termenul de livrare, atat cel normal cat si pentru cel in regim de urgenta in functie de volumul comenzilor.

Societatea are obligatia de a anunta de indata Clientul despre schimbarea termenului de livrare.

Modalitatea de plata

Plata online prin transfer bancar (ordin de plata)

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L. transmise prin e-mail de catre Vanzator.

Procesarea comenzii si livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a facturii proformei emise.

Nume societate: S.C. NEW MEDIA PROMOTION S.R.L.

Cont bancar: RO26BTRLRONCRT0253401601, deschis la Banca Transilvania

Plata ramburs

In situatia in care Clientul doreste achizitionarea unor produse personalizate cu valoare mai mica de 100 lei incluzand si cheltuielile de transport se poate achita ramburs la primirea coletului.

Pentru comenzi mai mari de 100 lei se achita un avans de 50% din valoarea comenzii si transportul pe baza facturiiproforme primite, iar diferenta de plata la livrare.

Pentru toate tipurile de comenzi se poate achita integral prin transfer bancar bifand aceasta optiune in meniul care apare la Finalizare comanda si clientul beneficiaza de 5 lei discount.

Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Societatii ca renunta la contractul de vanzare-cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail catre una din adresele de la datele de contact.

Prin urmare, Clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, Societatea isi rezerva dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar in caz de acceptare, daca imputa pierdea suferita in aceste circumstante asupra valorii produsului; suma retinuta va fi comunicata Clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Exceptii:

Conform legislatiei in vigoare, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;

b) Produsele distinct personalizate;

c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

ATENTIE
Contractul avand ca obiect achizionarea de catre Client a unor produse personalizate nu poate fi denuntat unilateral de catre acesta, termenul de 10 zile lucratoare mentionat anterior, nefiind aplicabil.

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Garantia reprezinta angajamentul asumat de Societate fata de Client, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor in care a fost incheiat contractul de vanzare-cumparare si comenzii Clientului.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Legea aplicabila – jurisdictia

Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

Drepturi de proprietate intelectuala

Toate materialele integrate in acest site sunt proprietatea intelectuala a www.invitatii-nunta-buzau.ro . Aceste materiale nu pot fi printate, copiate sau reproduse fara cu acordul detinatorului.